С дъх на лавандула,а защо не !

6.23.2015

Сладолед с кисело мляко, домашни ягодки ,мед и дъх на маточина








В сезона на сладоледите не може да не си приготвим един прекрасен домашен сладолед и този път всички продукти са ми Био. Всеки много обича това лятно изкушение ,но за жалост напоследък готовите са пълни с вредни продукти. За това си поставих за цел този път да направя нещо полезно и чисто. Закупих си прясно мляко от една малка фермичка и си направих кисело мляко. Мед си закупих от един дядо , който не добавя в меда си нищо ,за да печели повече. Маточината и ягодките са ми от двора.Лимона също ми е от дръвчето на терасата ми. Всички продукти са на лице само остава да ги подготвим за машината ми за сладолед.



 Ето и точните продукти за нашия домашен сладолед;

4-5 чаени чаши ягодки
300 мл. кисело мляко
3 супени лъжици мед 










8-9 листенца маточина
1 чаена лъжица лимонов сок






ПРИГОТВЯНЕ

Пасираме си нашите ягодки,
( тук съм много доволна от снимката с ягодките ми)
изчистени от зелените им шапчици ,заедно с меда и листенцата маточина .След това бавно добавяме киселото мляко и лимоновият сок разбъркваме с една лъжица. 
Изваждаме си охладителя на машината за сладолед от фризера ,поне моята е така и я включваме. Тук бавно наливаме нашата смес.


 Оставяме да се бърка така около 30 минути. През това време аз се разходих в моята градинка за нови идейки
и след това си отдъхнах с чаша испанско бяло вино  с малко ягодки и прекрасна Jazz музика.



Времето бързо мина и нашата студена магия бе готова. 
 Тук ,за да му се насладя си сложих малко,но ви съветвам да го прехвърлите в една кутия и хоп за 30 минути във фризера. За лакомниците като мен веднага . хаххах

Слънчев ден от мен !
Казвам ви до скоро с моето вдъхновение- градинката ми ,изворът на идеи.


В търсене на идеалната ягодка.






подправки от градинката ми





Няма коментари:

Публикуване на коментар