С дъх на лавандула,а защо не !

9.14.2015

Пълнени Pennoni с пиле,коприва & сирене

 Пълнени Pennoni с пиле,коприва & сирене


Тези дни реших да си приготвя едни прекрасни италиански макарони ,които си закупих от пътуването ми до Италия това лято . Тези гигантски тръбички както и другите макарони ги избра моят малък мъж. За него Италия е страната с най-вкусната храна - пици,спагети и сладоледи на корем. Семпло,но всяко дете търси тези простички неща .Аз други и за това съчетах неговата страст макароните с моя поглед върху приготвянето им. Получи се една много интересна рецепта ,за която отново се вдъхнових от скромната ми градинка. Копривата точно сега е свежа и чиста ,защото расте в моето дворче.
 Тези дни си бях купила и сирене от Маьорка , но вас няма да ви затруднявам . Тук всеки може да си избере сирене по свои вкус. 





My little surprise
ПРОДУКТИ

300 ГРАМА ПАСТА  PENNONI
150 ГРАМА КОПРИВА -САМО ВРЪХЧЕТАТА
90 ГРАМА ПИЛЕШКО МЕСО  ИЗЧИСТЕНО БЕЗ КОСТИ
3-4 ТОПЕНИ СИРЕНА ОТ ТИПА -la vach qui rit  . Тук аз слагам такова ,но вие може да си намерите друго сирене .
250 МЛ. ПРЯСНО МЛЯКО
СОЛ И ЧЕРЕН ПИПЕР ОТ МЕЛНИЦАТА
1 СУПЕНА ЛЪЖИЦА ОЛИО


ЗА ПОРЪСВАНЕ

2 СУПЕНИ ЛЪЖИЦИ  ПЪРЖЕНИ ФЪСТЪЦИ
 35 ГРАМА СИРЕНЕ ПАРМЕЗАН ИЛИ ДРУГО ПО ВАШ ВКУС . Аз тук добавих едно сирене от Маьорка ,което бе леко горчивичко . Сиренето може да ви промени изцяло вкуса на вашата паста и за това тук оставям на всеки да си избере по свои вкус . 

ПРИГОТВЯНЕ
 Слагаме си да заври вода около два литра ,в която слагаме нашето олио и малко сол от мелницата.   През това време си нарязваме нашето пилешко на малки парченца като тук аз използвам вече сварено пиленце. Вие ако нямате ще го приготвим със топеното  сирене и млякото . При сурово пиле започваме като в един съд на котлона си слагаме нашето пиленце леко да  се запържи от двете му страни и тук може да добавим  малко масло . След като сме го запържили леко го заливаме с нашето мляко.Посоляваме и поръсваме с черен пипер . Добавяме и  нашите сирена и добре измитата коприва. Разбъркваме докато се получи гъст сос ,с който да можем да напълним нашите пурички-  Pennoni. Докато си бъркаме соса ако водата ни е завряла си пускаме нашите пурички - Pennoni да се сварят като си следваме инструкциите за сваряване на пакета. След като са готови ги изцеждаме и пълним с добре сгъстения сос . Поръсваме ги с нашето сирене ,счуканите фъстъци. поръсваме и с черен пипер. 
 Ако се питате защо не съм ги запекла после с малко сос то ще ви отговоря,че тези които аз си закупих са с много приятен аромат на пшеница и ухаят на домашна паста и за това ги направих по този начин ,но и друга рецепта съм ви подготвила и този път ще са на фурна .
Сега остава да ги опитате и вие и да споделите после с мен какво ви е мнението . 
Да ви е сладко ! 
 Пълнени Pennoni с пиле,коприва & сирене


Тези прекрасни пурички си ги закупих от една  от невероятните крайпътни бензиностанции в Италия. Там кипи един живот ,който го няма на друго място в Европа . Пие се прекрасно кафе и след това заредени и отпочинали си избирате пасти или друг сувенир . През цялото време да не забравя се наслаждавате на вечно забързаните и говорещи на висок глас италианци.   Така за малко поне може да си продължите престоя в тази прекрасна страна и да си намерите нещичко ако сте забравили да си потърсите сувенир. 
My little surprise

My little surprise
Прекрасните цветни макарони.

My little surprise
 Тук настъпи едно чудене ммм какви да си вземем.

My little surprise

My little surprise

My little surprise
 За минутка масата се пълни и изпразва с чаши с кафе . Аз например открих едно ново вълшебно тяхно кафе за лятото -crema cafe. Едно гъсто и студено кремообразно кафе. 
След него най-накрая след дълго мислене си избрах макарони и то тук да бъдем точни моят малък мъж.

My little surprise

My little surprise
Доволни потеглихме отново  в очакване на нови изненади от престоя ни в страната на пицата и сладоледа .



Няма коментари:

Публикуване на коментар