С дъх на лавандула,а защо не !

5.17.2016

Tarte à la Rhubarbe



Tarte à la Rhubarbe

 Пролет е и в градината ми вече започна да се показва и моят  Rhubarbe.   Това интересно растение го открих тук във Франция . В тази част , която аз живея е донесено от северната част на страната . От него се ползват само дръжките , а листата аз ги накисвам във вода  и с нея пръскам растенията си в двора срещу паразити . Те са отровни и не се ядат.Това също го научих тук от една книга за БИО градина-https://www.amazon.fr/Truffaut-du-jardin-%C3%A9cologique/dp/2035840503/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1463499963&sr=1-2&keywords=truffaut+du+jardin+%C3%A9cologique. За мен е много важно продуктите да са чисти без пестициди.
 Днес ще ви предложа една много лесна рецепта - Tarte à la Rhubarbe , с която плених моят малък мъж. Преди това той не го харесваше.
Рецептата ми я даде моята приятелка тук във Франция. Много съм и благодарна ,за което. Скоро от нея ще научим повече  и за Шафрана . Тя го отглежда и продава тук.
Така сега продуктите .

Продукти


1 бутер тесто ,но вносно в LIDL го има
500 грама Rhubarbe само дръжките
Tarte à la Rhubarbe
2 яйца
200 мл. течна сметана
180 грама захар
1 кафяна лъжица канела
3 супени лъжици захар за поръсване на Rhubarbe

Tarte à la Rhubarbe

Приготвяне 

Нарязваме си Rhubarbe  на кубчета и го поръсваме с трите супени лъжици захар и прибираме за 1 час в хладилника.
След това си включваме фурната на 200 градуса. Разстиламе си бутер тестото . Изваждаме си Rhubarbe   от хладилника и отстраняваме полученият сироп като го прецеждаме.Прецеденият Rhubarbe го поставяме върху бутер тестото. В една купа си разбиваме яйцата ,захарта и сметаната. Поставяме и канелата и тази смес я поставяме върху Rhubarbe. 
След 30 минути печене е готов нашият сладкиш.




Tarte à la Rhubarbe




 Ако растението е по -старо става с розови дръжки и изглежда по-красиво в сладкиша ,не като праз хиххи както каза моят малък мъж. За мен и така бе вкусен и изненада тук бе че от това растение имаше и леко кисел вкус като все едно имаше лимон върху Rhubarbe.  Това си идва от растението.
Да ви е сладко !
от него правих и сладко ако ви е интересно ето и рецептата-http://mylittlesurprisewhittedy.blogspot.fr/search/label/Rhubarbe

  Тук при мен всичко цъфти и след сладкишчето ви предлагам една разходка в района тук при мен .Усмихната седмица!





Няма коментари:

Публикуване на коментар